יוסי דגן דורש מבנט לגנות את דברי בר לב: "הכפיש את המדינה כולה"

    איתי גדסי No Comments on יוסי דגן דורש מבנט לגנות את דברי בר לב: "הכפיש את המדינה כולה"

    ראש מועצת שומרון יוסי דגן דורש מרוה"מ לגנות את דברי השר בר לב: "בר לב חשב בשנאתו שהוא מכפיש את המתיישבים – אבל הוא מוציא את דיבתה של המדינה כולה. שתיקה של בנט מעמיקה את הנזק"

    יוסי דגן צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן מגיב בחריפות להתבטאותו של השר לביטחון פנים עומר בר לב שכתב כי תת מזכירת המדינה האמריקאית, עימה נפגש התעניינה ב "אלימות המתנחלים" כדבריו. דגן מפנה את תשומת הלב כלפי ראש הממשלה נפתלי בנט שלא גינה אף הוא בחריפות את דברי השר בר לב:

    "שר במדינת ישראל, בחוצפה ובהתנשאות, מכפיש חצי מליון מאזרחי מדינת ישראל. מכפיש את החלוצים הגיבורים, מלח הארץ מיישבי הארץ תושבי ההתיישבות ביו"ש. ובכך למעשה מכפיש את תושבי מדינת ישראל כולה, ללא בושה", אומר דגן.

    "רק אתמול בזמן שבר לב נפגש עם תת מזכירת המדינה האמריקאית, הותקפו בשומרון על הכביש המרכזי 505, אזרחים יהודים, באבנים ובבקבוקי תבערה, כלומר ניסו לרצוח אותם, על כך הוא לא טרח לדבר עם מזכירת המדינה.

    "אני דורש מראש הממשלה נפתלי בנט לגנות את האמירה הזו להוקיע אותה ולדרוש ממנו התנצלות לאלתר. זו חרפה. אנחנו לא נקבל הכתמת שמם של החלוצים העומדים כחומה בצורה להגנה על מדינת ישראל. מיישבי לב הארץ.

    השרה איילת שקד נהגה נכון כשיצאה מיד חזיתית נגד ההכפשה וההכללה הזו, ראש הממשלה בנט הוא הנושא באחריות הכוללת והוא חייב להביע את גינויו בחריפות", הוסיף ראש מועצת שומרון.

    "בר לב, ממייסדי שלום עכשיו, חשב אולי בשנאתו שהוא מכפיש רק את חצי מיליון המתיישבים ביו"ש. הוא הכפיש את מדינת ישראל כולה. שתחקה של ראש הממשלה עלולה לחזק את ההכפשה הזו".

    עוד אומר דגן: "אני כידוע לא בחרתי בממשלה הזו, ומרכיביה אני חבר בליכוד, אבל ראש הממשלה צריך להיות ראש ממשלה של כולם, והממשלה צריכה להיות ממשלה של כולם, ואסור לקבל אמירות כאלו, לא כלפי חצי מיליון מתיישבי יהודה ושומרון ובוודאי לא לקבל אמירות שמכפישות את מדינת ישראל כולה בעולם".



    0 תגובות